onsdag 17 april 2019

Barnbarn och snart Påsk!!!!!!



Igår så kom två av mina älsklingar hit för att sova. Själv jobbade jag till kl. 22 men när jag kom hem så satt Elin och Nelly här i soffan o skrattade och myste.
Jag var förstås trött efter 14 timmars jobb, men jag jag kommer hem o ser dessa två tonåringar så blir tröttheten som bortblåst!!!

Tänk att få ett sådant förtroende av tonårs barnbarnen så vi pratar om allt, och då menar jag allt!!!! Jag för höra allt om killarna, om kompisarna, ja faktiskt allt!!!! Vilket förtroende de visar mig!!!!! Så jäkla lycklig jag är att få ha dessa två sovandes i min säng, ja trångt blev det i natt förstås och jag fick försöka dra tillbaka täcket x flera ggr!!!! Men sov gott gjorde jag ändå med dessa två snusande!

Dax för frukost och idag blev det inte den obligatoriska "frukost på sängen" då jag gjorde gröt , som de båda gilla.... dom fick äta i köket!!! ha ha
Sen var vi ner en vända på stan och köpte present till Noah och pappa Patrick som fyller år den 20:e. Firar gör vi på annadag påsk då vi ska träffas här hemma hos mig. Efter det var det dax att äta lunch på Thairestaurangen till tjejernas förtjusning.....

Nu är det Noah och Nova kvar som jag ska ha mys med och det tar vi framöver!!!!! Julia är ju vuxen nu så med henne blir det väl ut och äta en kväll..... det ser hon fram emot !!

Som du ser så har jag ett härligt liv, jag träffar mina barn och barnbarn, jag har ett jobb jag trivs med, jag har underbara vänner och jag njuter fortfarande i min lägenhet som jag bott i snart 11 år!!!!

Ja det här låter ibland som om jag bara förskönar mitt liv och lägger ut på bloggen, men jag kan lova dig på allt jag äger att jag njuter av varje stund av mitt liv!!!!!
Nu ser jag fram emot 31maj när jag tar hela min härliga familj med mig till Kreta för en veckas semester!!!!!

Glad Påsk önskar jag dig!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar