torsdag 11 april 2019

Brottning!!!!!!!!!




I helgen har det varit brottning för hela slanten!!!! Det är tredje året i rad som jag är med upp till Mora för att kolla i dagarna två!!!
Vi har bott i en mysig stuga Roberts familj och jag, precis som tidigare år. Fredag när vi kom fram var det invägning och sen var det middag och lördag morgon var det dax!!!!!!
Just nu är det bara Nova som brottas, de andra tjejerna och Noah har lagt ner, hoppas det är tillfälligt då det är så roligt att gå på tävlingarna.

Lördag kväll var det middag för hela slanten, hela gänget som var med och det var många kan jag säga, träffades för middag och småprat!!! Några badade bastu men sonhustru och jag satt i stugan och myste!!!!

Ja nu är det vardag igen och jag ska strax åka iväg och jobba i två dagar, men har blivit genomförkyld!!! Det har jag inte varit på ett par år, det slog till i förrgår men idag är det lite bättre så jag orkar!!!

Hoppas nu att du får en fin helg så hörs vi av igen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar