lördag 30 mars 2019

Trevlig helg!!!!!




Nu tror jag baske mig att våren är på väg!!!!?? Nästan all snö har försvunnit, solen skiner och det har varit nästan 14 grader varmt här hemma!. Jag bara längtar till jag får sätta mina första blommor på  balkongen... för då är det vår på riktigt!!

Just nu ligger jag kvar i sängen, det är lördagmorgon och klockan är strax 9-00 , jag jobbade igår och idag är jag ledig så jag tänkte jag skulle lata mig lite innan jag går ut på promenad. Ja det är faktiskt sant, jag har börjat promenera de dagar jag är ledig... det har ju varit en så kall och mörk vinter så jag har inte rört mig speciellt mycket.....men nu när våren är här så är det dax igen!!


Ja nu vill jag bara önska dig en trevlig helg, för det ska jag ha trots att jag jobbar i morrn!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar