tisdag 19 mars 2019

60-tals musik och goda vänner!!!



Nu ska jag komma mig för att skriva lite i bloggen igen. Som jag alltid säger så går tiden så fort så jag hinner för fasen inte med!!!!
Ja jag har jobbat ganska mycket faktiskt, träffat barn och barnbarn och där emellan har jag ju tagit igen mig lite.... det behöver man ju oxå!!!!

Men i fredags blev jag överraskad av mina vänner från Norberg.... som du vet så fyllde jag ju år i oktober och då kom de hit med mat och firade mig, men presenten fick jag i fredags!!!!!!
Jag hade ingen aning om vad det var och här kommer dom igen med god mat, gott vin och en hemlig utflykt!! Ja utflykt blev det ju inte på det sättet, utan efter vi damer träffats här hemma och ätit och druckit lite gott vin så var det bara att sätta på sig kläderna och så blev det en promenad.......ner till Avesta Teater!!!! Där väntade grabbarna.....

Där fick jag sätta mig i publiken och lyssna på härliga 60, 70 och 80 tals låtar med Lennart Grahn, Clabbe , Svenne Hedlund och Janne Önnerud som sjöng o spelade så jag inte kunde sitta still i stolen!!!! Sen skulle jag firas också.... och Lennart Grahn sjöng Caramia .... endast för mig..jo jag tackar jag!!!!!!!!
Hur som helst så var det en helt underbar kväll och jag är så glad över att ha så fantastiska vänner som jag har!!!!!

Ja nu så är allt som "vanligt" igen... men jag har så mycket roligt att se fram emot här i vår och är så tacksam över allt jag har i livet!!!!!
Ha en fin vecka nu så hörs vi av snart igen...!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar