lördag 2 mars 2019

Barnbarn!!!!!!!!




Oj vilken vecka det har varit!!!!! Måndags morgon var det dax att åka till Falun med äldsta barnbarnet Julia som skulle operera sitt nageltrång.... för nionde gången!!!!!!!! Det gick bra och nu hoppas vi verkligen att inte den tån behöver opereras igen... för nu på måndag är det dax för operation av den andra tån.... stackars barn som ärvt nageltrång efter både mamma och pappa!!!!

Barnbarnen har ju haft sportlov och i tisdags så kom älskade Nelly hit och vi hade en mysig stund i soffan!!! Glass och massor med småprat och förtroenden!!!!!
Hon kunde tyvärr inte sova över då familjen skulle åka till fjällen tidigt på onsdag morgon!!!! Men på kvällen så kom Elin och sov över på natten, vi hade oxå så mysigt med mat och småprat!!!!

Onsdag var en dag när jag inte hade ett uns att göra annat än att gå till naprapaten!!! !Men torsdag kom Noah och sov över och han skulle ju "dygna"!!!! Ha ha... ja han skulle vara vaken hela natten förstås,,,, men efter att vi ritat, badat fotbad och ätit glass och chips så var han trött!!!
När vi kom i säng så undrade han ... om han fick sova.. ha ha och självklart så fick han det....
Då han väl kommit till ro så kommer en liten arm runt mig och en liten Noah viskar... " Farmor, jag älskar dig"!  Fredag morgon så sov han till kl. var nästan 10 och sen gjorde vi oss i ordning och gick på bio!!!!

Ja mitt liv är så underbart med mina barn och deras familjer, och jag är så otroligt lycklig att få vara en så stor del i deras liv, med alla små förtroenden jag får och den lycka jag känner när dom vill komma hit och vara med mig!!!!

Nu sitter jag här i soffan och har varit tvungen att ta betapred då jag fått en jäkla allergi, som jag hoppas ger med sig .... men va är väl det när jag har så mycket annat jag är glad o lycklig över!!!
Ha en fin vecka nu för det ska jag ha!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar