tisdag 13 mars 2018

Besök som gjorde min dag!!!!!!



Men fy sjutton va less jag varit sen i torsdags!!!! Jag fick helt akut feber igen och jäkligt ont i kroppen... när ska detta ta slut tänkte jag.
Har ju hört förstås hur många är sjuka, jobbar nån dag för att det sen ska ta om...men inte jag....

Ja men så blev det i alla fall, jag som aldrig har feber!!! Nu var det bara att lägga sig i sängen och hoppas allt skulle gå över, fick tom ringa och avboka jobb i helgen som var...

Men nu så... har jag varit frisk i två dagar och jag är sååå lycklig , ska jobba i morrn!!! Yeeees!!!!
Ja jag leds ju ihjäl att vara hemma som du vet!!

Men idag har jag haft en helt underbar dag!!! En av mina f.d. arbetskamrater i Borlänge, T, en av våra underbara läkare som jag jobbat med!!!
Han kom hit på besök, jag bjöd på middag och vi pratade, pratade och pratade..i timmar!!! Sååå roligt det var att träffas igen.
T. är en kille som reser och står i och nu tänker han flytta till Madagaskar.... och vi skulle ses några ggr innan hans flytt i april.
Ja... han lovade att komma hit igen innan flytten!!!! Jag kommer verkligen att sakna honom!!!! Men han vill jag ska flyga ner till Madagaskar och hälsa på när han väl flyttar dit... ja ja vi får väl se... det är en lång resa!!!

Hur som så har jag haft en härlig dag med utmärkt umgänge och det gjorde hela min dag,!!!

Nu blir det softa i soffan för i morrn är det jobba igen, vilket jag ser fram emot!!!

Ha en jättefin vecka nu, för det ska jag ha!!!!! Kolla fotot visst är det vackert, det har jag tagit när jag stod på min balkong!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar