torsdag 22 december 2016

GOD JUL!



Nu är det bara två dagar kvar till julafton och i helgen som var firade vi som vanligt lilla julafton här hemma hos mig. Det var barnen med sina familjer men det fattades sonen med sambo från Orust.
Jag brukar ju åka ner till honom på jul men i år var det så få dagar så det var ingen ide att åka de 80 milen tor för tre dagar tyckte jag.
Istället så kommer jag att jobba på HVB hemmet över jul, vilket ska bli jätteroligt, första julen för mig där!!!
Idag är jag ledig och har bara haft det lugnt och skönt, i morse var jag iväg med Noah till skolan, brukar göra så när jag är ledig, så slipper han upp så tidigt på morgonen.
I tisdags var jag dit och hämtade honom, det var lite strul  med kläder osv och den killen är envisare än synden kan jag säga...
Ja jag blev till slut irriterad då det bara strulade och höjde rösten... fick förstås så dåligt samvete så jag bad honom om förlåt!! Svaret från honom var "Men farmor, det har ju kunnat varit värre... det kunde varit en virvelvind... och dom dödar dom!!" ... ja förlåten blev jag !!!!

Ha nu en riktigt GOD JUL!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar