söndag 7 augusti 2016

Danskväll !



Dåså... nu har det gått ett par veckor igen sedan jag skrev ett inlägg här på bloggen. Ja du vet ju hur fort veckorna går och jag har jobbat väldigt mycket.
Nu är det söndag och en ny vecka är i antågande. Idag blir det lite fixa och trixa härhemma, då jag inte hunnit så mycket under de sista veckorna.

Igår var jag och några vänner på Torp och dansade... så himla härligt det var med 60-talsmusik och bl.a. Janne Önnerud, Svenne Hedlund... ja jag blev som ung på nytt under några timmar!!!!

Ser fram emot resa till Kreta som nu är bokad tillsammans med en vän och vi åker i september för att koppla av lite... det är jag väl värd tycker jag... ska bli himla roligt!!

Ha nu en fin vecka och hoppas solen lyser på dig även om det regnar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar