lördag 21 maj 2016

Grattis Älskade Robert!!



Grattis grattis kära yngstesonen Robert som idag fyller 35 år! Du min "minsta" pojke som är en underbar pappa till mina två barnbarn Nelly och Nova!
Jag är så stolt över dig ska du veta, din fina medkänsla till andra människor och din omtanke om andra. 
Som liten så var du en baddare på att prata "engelska" och även sjunga på engelska. Musiken har du fortfarande kvar och även gitarrspelandet och det är du ju en mästare på. Du spelar fortfarande i ett band och ni är så duktiga så jag tjatar på er att ni måste visa er lite mera!!!


Brottas gjorde du som ung och idag är du en duktig ledare för de ungdomar som brottas i klubben, och vad jag har hört så är du mycket omtyckt även där!!


Idag fyller du ju år och till kvällen kommer vi för att fira dig, det ska bli så roligt!!! Jag hoppas du får en härlig dag och  om du inte redan visste det ... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar