lördag 25 april 2015

Mycket att se fram emot!!!!



Så var det då lördag igen! Idag har jag varit och tittat på äldsta barnbarnet Julia som spelade sin första fotbollsmatch för året! Det gick bra för tjejerna 12-0 till dom!! Tänk att den stora tjejen på planen är min "lilla" Jullan, som har blivit vuxen!!!? Men ändå så go och kramig som hon är, kan pussa på farmor även då hennes kompisar är med! Nu har hon börjat få övningsköra också! Ja ja,, tiden går fort och det är väl jag som börjar bli gammal!!!
Efter matchen så var det dax att dra iväg till Norberg för att hälsa på nya "tillskottet" i familjen Höglund,,,,, lilla franska bulldoggen Bosse som kommit till familjen Höglund! Men så otroligt underbar och go!! Igår var dom och hämtade hem honom från kenneln och idag fick jag den stora äran att få hälsa på!!!

Om du undrar varför jag har lagt upp en bild på ett grekiskt hotell så är det för att jag och mellansonen Henrick skall dra iväg till Grekland 28/5. Ja jag har faktiskt hittat en resa, så billig så man kan knappt tro det är sant!! Och den ville jag bjuda mellansonen på då han fyllde år 1 april.
För mig är det otroligt viktigt att vara rättvis då det gäller mina barn och barnbarn. Och så mycket som jag gör för barnbarnen både i tid och pengar så anser jag att en liten slant kan jag lägga på Henrick också, då han inte har några barn. Detta vet mina andra pojkar om , och ingen skulle någonsin komma på tanken att vara avundsjuk på detta.
Så viktigt det är, att från barnen är små, lära dem att allt jämnar ut sig i slutändan och att de inte skall vara avundsjuka på varandra, vilket jag verkligen har lyckats med! Tack och lov! Så nu i slutet på maj så drar vi iväg och bara njuter i 9 dagar, det är vi värda båda två!!!

Nu tänker jag bara slappa inför morgondagen då vi ska fira äldstesonen Patrick och minsta killen Noah som fyllde år i måndags. Ha nu en fin kväll .... det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar