måndag 6 april 2015

Hemresa imorgon!



Från långfredagen har jag varit på Orust och firat påsken med mellansonen. Här nere har våren börjat komma, knopparna har börjat komma på träden och titta vilka underbara krokus som kommit upp i Henricks rabatt!!!
Som vanligt så tycker jag det är så roligt att fixa o trixa lite när jag kommer hit till Kråks stuga. Jag har städat lite skåp och idag har jag tvättat fönstren: Ja det gör inget att det är helg, jag tycker det är svårt att "bara vara stilla" längre tid.
I lördags fick jag mitt livs överraskning..... vi var nere i Henån och när vi skulle gå till Ica så ville sonen att vi skulle gå in och säga hej till stället där han varje onsdag går för att få sin massage. .... döm om min förvåning när han sedan sa att " nu lämnar vi dig här en timme så får du lite massage" ....  gissa va glad jag blev, han hade redan på onsdagen beställt tid till mig!! Vilken underbar son jag har.... jag jag har ju två till som är lika underbara dom med ...!!!!!
Igår kväll så beställde vi en resa, Henrick och jag... den kommer att gå i slutet av maj till mitt älsklingsställe... Grekland!!! Ska bli så skönt att bara åka och koppla av, och är det nån som behöver det så är det han som jobbar alldeles för mycket.

Ja men i morron är det slut på härligheten... då blir det att åka hem för att jobba lite igen!! Men jag vet ju hur det är ... när jag har börjat köra mina 43 mil hemåt, så vill jag bara vända för att åka tillbaka till mitt Paradis.!
Ha de så gott o ha en fortsatt fin vecka.

1 kommentar: