lördag 28 mars 2015

Dax igen.....



Dåså.... nu är "påskmiddagen" över, ja vi tog den 1 vecka för tidigt i år då Robert med familj skall resa till fjällen över påsk och jag drar ner till Orust på långfredagen.
Så roligt vi har när vi träffas som vi gjorde igår!! Så synd bara att Patrick jobbade och Henrick inte kan resa hela vägen hem för bara en helg.
Som vanligt så gjorde jag och mina sonhustrur lite "botox" behandling, med hjälp av barnbarnens skumgodis som dom fick i påskägget jag köpte till dom.  Noah hade frågesport med all världens konstigaste frågor, tex " Var ska man läsa matematik".... svaret som han gav var ! "I bussen"!! Nelly, Nova och Elin försvann som vanligt in i mitt sovrum för att få vara ifred. Julia stannade hos oss, hon är ju 16 nu!!!! Och idag är hennes första dag vid ratten, hon har ju fått börja köra bil nu och allt gick jättebra!!
I morrn blir det brottning igen i Virsbo och jag tänkte jag skulle följa med,  det är ju så roligt att se på tjejerna och killarna med när dom brottas.
Ja nu slänger jag mig i soffan en stund och blir säkert kvar där tills jag intar sängen!!! Ha en trevlig lördagskväll det ska jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar