söndag 8 mars 2015

Brottning igen.....




Så var det snart en ny vecka igen. I går var det brottning i Kolsva och alla "mina" tjejer var med och tävlade. Så roligt att få vara med i deras glädje och all den sammanhållning som är i hela laget. 
Kusinerna Nelly och Medea tävlade mot varandra, och när matchen var över, så grät Medea för att hon hade vunnit över bästa kusinen, och Nelly grät för att hon hade förlorat matchen!!!!!! Även om ingen av tjejerna nu fick medalj, då det var en träningstävling.... så finns det ju andra som fått medalj i stället!!!!!!!!!
Äldste och yngstesönerna är ju ledare och det är så roligt att se dem tillsammans, det blir nästan som en "släktträff" på matcherna. Den enda som fattas nu är ju Henrick!!!
Henricks mående är bättre, men han är fortfarande mycket trött, inget fel hittar man fortfarande på honom.....och det efter alla prover och blododlingar som man tagit. 
Robert är på G igen efter sin operation men håller på att ledas ihjäl över att inte få komma till jobbet. 
Patrick med familj åkte idag till Sälenfjällen för en veckas semester. Noah berättade för mig att "pappa har sagt att jag få åka ensam i alla liftarna på fjället"....ja ja... men till slut när jag sa att tungan blir svart när man ljuger så erkände han att det var förståss i barnliften!!!! 

Ja då planerar jag för en ny vecka, ser ju ut som om våren börjar komma och det kliar förståss i min "städabalkongennerven" ....ja ja det får jag väl ta lite senare!! Ha en fin veckan nu!!


2 kommentarer:

  1. Det är svårt att hålla sig inomhus nu när vädret börjat bli bättre. Kanske ändå bäst att inte planera för mycket ifall det kommer ett bakslag. Trevlig söndag.

    SvaraRadera
  2. Detsamma Gunnel!! Trevlig söndag och vecka!! kram

    SvaraRadera