fredag 26 april 2019

Påsken är över......




Nu så är påsken över för i år. På annandagen träffades vi här hemma hos mig för att, som vanligt, äta tillsammans och att få träffas allesammans, förutom då Henrick och Scott!!!! Ja tyvärr så jobbade Henrick hela helgen och de kunde inte komma ifrån. 

Så härligt det är att få förbereda inför detta, trots att det är så himla trångt när man blir nio stycken som ska samsas- Men finns det hjärterum så finns det skjärterum....  och som vanligt så får jag ta in köksbordet och fyra av barnbarnen sitter där, två på min kista, som egentligen är mitt bord i vardagsrummet, och tidigare så slogs de fyra minsta om vems tur det var att sitta där ha ha ha.... idag är dom större och de kan samsas!!!!!!

I år var äldsta barnbarnet Julias kille med och det var jätteroligt, en härlig kille och  snart så har dom visst flyttat ihop, enl. vad jag hörde. 
Ja en trevlig annandag påsk blev det med mycket skratt och mycket bus med barnbarnen....

Nu är det fredag kväll och jag sitter och tittar på Lets Dance, och snart blir det sängen för mig, då jag ska upp o jobba i morgon bitti. 
Längtar nu efter 31 maj när vi allesammans reser på en veckas semester till Kreta, vilket är välbehövligt för oss alla tror jag!!!

Ha nu en trevlig helg så hörs vi framöver!!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar