måndag 1 april 2019

Grattis Henrick på födelsedagen!!!!!



Söndag kväll och jag har precis kommit hem från jobbet!!! Ja det blir långa skift ibland ,13 tim idag, men jag kan ju bara säga att jag älskar mitt jobb med dessa killar på skolan/hemmet!!!

För att inte tala om mina fantastiska kolleger!!! Alla är så härliga, mycket skoj och trams men också mycket allvar då vi har ett stort ansvar för "våra" pojkar!!!!

Ja jag ska inte bli långrandig nu men jag ville bara skriva av mig lite och sen ska jag gratta min mellaniradenson Henrick som idag fyller år!!!
Du är ju en av mina underbara söner, ja kan man bli lyckligare än jag då jag har så fina "pojkar" !!! Ja pojkar och pojkar, alla är ju snart i medelåldern nu!! Men som jag brukar säga,,,,, det är inte jag som blir gammal.... det är bara mina söner som växer!!!!!

Så nu vill jag hurra för dig idag Henrick och önska dig en fantastisk födelsedag! Tyvärr så kan jag inte närvara idag ,men om exakt 2 månader så träffas vi allesammans , alla barn, barnbarn och mina barns respektive då vi drar iväg till Kreta tillsammans!!!! Underbart ska det bli då det är lite svårt att få till det med oss allesammans!!!

Ha nu en underbar dag älskade sonen min!! Puss o kram från Mamsen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar