lördag 15 juli 2023

Trevlig fredagskväll...


 Hej på dig det var ett tag sedan jag var in här på bloggen igen!! Veckorna flyger iväg som jag alltid säger!! Vädret har varit omväxlande, ibland stekhett och däremellan spöregn, men ibland så önskar man även regnet då det har varit nästan 30 grader här hemma. 

Inget speciellt har hänt men jag har haft besök av barnbarn och det är ju underbart när dom kommer sådär spontant och hälsar på !! Nu har Julia, mitt äldsta barnbarn, barnbarn o jag bestämt att om ett par veckor så åker vi tillsammans ner till Orust och Kråks stuga, det ska bli jätteroligt och hon har ju aldrig varit där heller. 

Igår var jag "hemma i Norberg" och kollade på Jay Smith du vet han som var med i Idol för länge sedan. Grannen och jag bestämde oss för att åka dit o kolla, och det var så roligt då tre av mina äldre barnbarn också var där!! Härlig musik och roligt att få umgås med barnbarnen... och jag blev till och med uppbjuden av deras en killkompis för en bugg.... det var inte illa ha ha ha!!!

Idag har det varit stilla här hemma, orkade inte gå ut på promenaden idag, vilket jag försöker göra varje dag, men imorgon blir det att sätta igång igen!!!

Ja så mycket mera har jag inte att berätta nu så vi hörs igen framöver!! Ha de gott o var rädd om dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar