söndag 30 juli 2023

En härlig vecka i Kråks stuga!!


 Så där ja... nu är jag hemma igen från Kråks stuga på Orust!! Där har jag och  äldsta barnbarnet Julia,  haft några underbara dagar tillsammans!!! Så otroligt roligt att hon ville följa med mig dit, hon hade semester kvar, och pojkvännen var bortrest,,, ja va skulle hon göra då haha!!

Vi har i stort sett inte gjort mycket alls, men bara känslan att vara ensamma tillsammans har varit underbar! Mycket har vi haft att prata om, och många hemligheter har vi bytt med varandra... vilken lycka att få alla dessa förtroenden!!! 

Ja nu blir det lite vila idag då en körning på över 40 mil tar på krafterna....men snart så åker jag ner igen... för du vet ju att för mig är det här Paradiset!!!!! Ha de så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar