lördag 25 februari 2023

En ganska "vanlig" vecka!!!!


 Ja så här ser det ut här hemma hos mig nu!!! Ena dagen plusgrader och gator fria från snö, och ibland dagen efter... full snöstorm!! Ja ja det är väl så här det ska vara innan våren kommer!! !Men va jag längtar till dess....

Dagarna rulla på och det vanliga sysslorna fixar man som vanligt , men i torsdags var det ingen vanlig dag... för då fyllde äldsta barnbarnet Julia 24 år!!! Hon ville inte ha någon bjudning, då hon nyss flyttat in i sin nya lägenhet men när jag frågade om hon skulle firas så sa hon att pappa och syster Elin skulle komma förbi på kvällen... och "du får jättegärna komma du med farmor".... Ja självklart var jag med dit för att lämna presenten!!!! Ja du när vi väl kom dit så bjöd hon på Hamburgare... ja för att hon hade frågat pappa om han var hungrig.. ha ha ha.... Ja hur som så blev det ialla fall en trevlig träff på några timmar!!!

Som du kanske märkt, du som läser min blogg, så bestämde jag mig att i år 2023 INTE skriva här o gratta alla i familjen som fyller år.... det blir bara tjatigt för jag skriver ju samma sak varje år ha ha ha....  

Ja då vet du hur "händelserik" min vecka varit, skojar bara  nej nu väntar jag bara på att det ska bli vår så jag kan börja plantera blommor på balkongen!!!

Ha nu en trevlig helg så hörs vi av!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar