onsdag 20 april 2022

Grattis på födelsedagen Patrick och Noah!!!


 Hipp hipp hurra... idag är det två av mina älskade "pojkar" som fyller år!!! Den äldsta Patrick och den yngsta Noah.... far och son som är födda på samma dag!!

Börjar väl med dig Patrick. världens bästa pappa är du till dina tre barn.. jag vet inte många som är så måna om sina barn som du... ja de skulle vara din lillebror då....

I alla lägen så kommer dina barn i första rummet, och sen tänker du på dig själv. Vi är alla så stolta över dig ska du veta, allt du fixar och trixar med.. och nu har du klarat av din stora operation också och nu är det bara rehabiliteringen som väntar!!! Du är bara bäst....

Och goa Noah då.. du som alltid har ett svar på allt... och  är så klok och förståndig så jag aldrig träffat på maken... och så kärleksfull som du är.... jag blir så glad när du ringer till mig på Facetime, och det gör du nästan varje dag!! Jag glömmer aldrig när du sa åt mig att " Farmor du är så gullig och glad så dig kan man snurra runt hela universum"... ja va säger man när man får en sådan komplimang...!!

Så idag är det eran dag mina älskade killar, och på eftermiddagen så kommer jag och tjejerna förbi på fika och .. självklart med paket!!!!!! Ha en fin födelsedag nu.. och om ni inte redan vet de... så Älskar jag er ..jättemycket!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar