lördag 16 april 2022

Glad Påsk!!


 Glad på på dig! Idag är det påskafton och påsken är lång i år.. hela fem dagar. Det har varit underbart väder i ett par dagar nu och det känns som att våren kommer. 

Vad gör du i påsk? Under alla år så har jag haft Påsk för barnen och deras familjer, men de senaste två åren har jag inte haft alla samlade här hemma. Tyvärr säger jag förstås, men min lägenhet är så pass liten så vi får inte plats allesammans numera 13 personer!!! Ja du vet att nu har de äldsta barnbarnen sina killar/sambos och självklart så ska de också vara med när jag bjuder. !!!!  Ja så det är svårt att få "till" det!!! Men på något vis så kommer det väl att fixa sig....

Ja du vet jag berättade tidigare att äldstesonen har blivit hjärtopererad.... men nu är han hemma sedan ett par veckor och det går framåt, men han har ju lång tid kvar innan han är helt återställd... men vi är så lyckliga allesammans över att allt gick bra och att han nu har kommit hem igen....  !!! 

Ja precis så ser det ut nu den här påskhelgen.... jag väntar förstås på att Henrick ska komma hem från Los Angeles, vilket blir i början på juni..tråkigt nog så kommer inte Scott att kunna följa med då han jobbar.. och i USA så har du bara två veckors semester per år...helt galet!!!!

Ja så det ut just nu i livet för mig, lite trist att inte jobba men jag håller på att vänja mig ha haha....

Så ha nu en fin Påsk och var rädd om dig så hörs vi av igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar