lördag 5 mars 2022

Trevlig helg!!


 Hej igen!! Ja här kommer några rader från mig såhär på lördagsmorgonen!! 

Solen skiner utanför mitt fönster, och det har varit underbart väder med solsken i flera dagar nu...håller det på att bli vår, tänker jag?? Nej det är alldeles för tidigt än säger de jag pratar med.. ja så jag får väl vänta då...

Förra lördagen var jag och några flera ut och grattade Julia som fyllde 23 år!!! Hon bor tillsammans med sin Andreas på en gård ute på landet!! Så roligt det var att komma dit och se hur de bor i denna vackra stuga... och vilka goda bullar hon bakar dessutom!!!!

Annars har inget speciellt hänt förutom detta fruktansvärda krig som håller p å i Ukraina... ibland sitter jag framför TV:n och storgråter, när jag ser alla stackars människor som mist sina hem och sina nära... det är fruktansvärt!!! Jag har några av mina vänner som är helt skräckslagna över detta och väntar bara på att Sverige ska bli anfallet... jag försöker trösta dem med att jag inte tror att det kommer att hända då jag tror att ryssen inte törs fortsätta med detta i hela Europa.....och jag hoppas jag har rätt.  Men det man inte kan göra något åt, det är det ingen ide att grubbla över heller.... så försöker jag tänka i alla fall!!!

Ja nu skall jag strax klä på mig och ta min promenad, detta har jag nu försökt göra varje dag, och jag hoppas jag fortsätter med det, och när solen skiner och solen värmer litegrand då är det helt underbart att vara ute!!!
Ha nu en härlig helg och var rädd om dig!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar