söndag 13 mars 2022

Nu har det gått en helg igen.......


 Hej igen!! Ja nu har det gått ett par veckor sen jag senast skrev.... men tiden går ju så fort så jag hinner inte med haha

I helgen har jag varit hos bästa vännen Unni och hennes man i min hembygd Norberg... ja vart jag än har bott så är Norberg hemma för mig!! Det beror väl på att jag växte upp där och jag älskar varje gång jag kommer "hem"!! Jag har ju fortfarande mina bästa vänner där och även yngstesonen med familj. 

Ja inget speciellt har hänt.. förutom att jag klämt höger pekfinger i ytterdörren så nageln är nu så färgad så jag behöver inget nagellack där ha ha.. å jäklar va ont det har gjort... men men det är ju bara bagateller mot allt elände som händer i världen.. jag känner mig helt förtvivlad över de stackars människorna som behöver uppleva detta hemska krig i Ukraina... jag gråter då jag ser hur hemsk de ryska trupperna skjuter och dödar..

Ja ville bara skriva några rader då det var ett tag sedan!! Hoppas ju har det bra och är rädd om dig... Vi hörs!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar