lördag 11 december 2021

Tredje advent, julklappar och längtan!



Ja nu går det fort.... i morgon är vi framme vid tredje advent!  Å gissa vad mycket snö vi har här i Avesta, snön bara vräker ner... och så har det gjort nu i ett par dagar.
Alla julklappar inköpta, så himla skönt det är att allt är klart och inte har jag behövt jäkta heller utan tagit allt i lugn takt. 

Apropå julklappar ... igår kom mina vänner Kerstin och Unni , det har blivit en tradition för oss tre att träffas före jul och ge varandra födelsedagspresent o julklapp..... Jag fyller i oktober, Unni i november och Kerstin i december, och då slår vi ihop det och dricker glögg och äter god mat så här strax före jul.

Julen ja, troligtvis så kommer jag att fira julafton hos min syster och svåger, sönerna här firar på annat håll och Henrick och Scott kommer inte hem förrens efter julhelgen. Längtar så efter dom och kommer att åka ner några dagar för att vi ska kunna ses, dom blir ju bara hemma i 10 dagar i Kråks stuga denna gången.

Ja då vet du lite hur det ser ut för mig just nu och om du vill.. så hörs vi senare igen. Trevlig tredje advent !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar