torsdag 30 december 2021

GOTT NYTT ÅR


 Så där ja nu är jag hemma igen från underbara Orust!! Det blev bara ett par dagar jag var där nu, då killarna har lite att göra innan dom åker tillbaka till Los Angeles igen ! Men helt underbart att få träffa dom, Scott har jag inte träffat på över ett o ett halv år, och Henrick skjutsade jag till planet i december förra året!! Såååå underbart det var att få kramas och umgås även om det, som sagt, inte blev så lång visit denna gången.

Julklappar har jag fått så det står härliga till, en underbar hudkräm , en vacker poncho och så de vackra örhängen och halsband som Henrick tillverkar i @moltazdesigndeco!!! Ja kan man  inte vara mera nöjd...

Igår var vi till Ellös och köpte havskräftor och annat gott från havet, det blev en mysig kväll med brasan som sprakade och sen detta underbara sällskap. 

Ja egentligen skulle jag bara skriva här för att önska dig Gott nytt år, men det blev lite mera ha ha''

Hoppas att år 2022 blir ett bättre år då det gäller den förbaskade Coviden men annars så önskar jag inte något annat än att min familj får vara friska och må bra och att vi kan träffas allesammans i framtiden!!!!!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar