lördag 24 oktober 2020

Grattis Jenny på födelsedagen!


 Idag fyller min fina sonhustru Jenny år!! Ja hon är den enda sonhustru jag har,.... förutom svärsonen då... men jag hoppas förstås att det blir en till ... ha ha ha

Ja du Jenny, du och jag, vi har en speciell relation, där vi kan skratta , gråta , prata allvar och vara ärliga mot varandra!! Det ska du vet att jag uppskattar!

Du är en en fantastiskt mamma till mina älskade barnbarn Nelly och Nova, och en lika fantastisk fru till min yngste son!!! 

Jag kommer aldrig att glömma det du skrev till mig då jag fyllde jämna år.... att jag var en viktig del i ditt liv ... och det är du i mitt liv också.....och sen allt fint du skrivit till mig genom åren som gått!!!

Ja jag tänker inte bli långrandig, jag vill bara säga att du betyder så mycket för mig.. och i dag när du fyller år så kommer jag förstås förbi med present, du har ju bestämt att det inte blir nåt kalas i år... vilket jag tycker är en jättebra ide!!! Du brukar ju alltid se till alla andras bästa, men förhoppningsvis så har det släppt lite grand... att du i fortsättningen tänker mera på dig själv än alla andra runt omkring dig!!!

Så nu vill jag bara önska dig en jättefin födelsedag... och vi ses i morgon... Du vet... att du är den bästa sonhustru jag har!!! Love you!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar