söndag 18 januari 2015

Brottning och datorer!!





Då så, efter många om och men har jag en fungerande dator igen. Det har blivit flera vändor till Västerås för att få hjälp och nu äntligen hittade jag två helt underbara ungdomar som hjälpte mig med detta, ja dom var så goa så jag gick och köpte bakelser åt dom efteråt!!!

Så jäkla beroende man är av dator och telefon ändå. Annat var det förr...... då kunde man inte vara nåbar alls om man inte var hemma, både på gott och ont!!
Ja ja nog om detta, livet rullar på  ena dagen snö och nästa dag varmgrader som känns som om det vore vår! Världen är ju upp och ner!.
I onsdags skjutsade jag Elin till brottningsträningen i Norberg då båda föräldrarna jobbade. Så roligt, vilket jag sagt tidigare med att få träffa i alla fall 3 av barnbarnen då det är brottning och två av sönerna!!! Killarna har gjort ett jäkla jobb, och en av dom blev utsedd till Årets ledare av Brottningsförbundet på en gala i Jönköping som killarna var på för nån vecka sedan.

Måste säga att sönerna mina är ena riktiga globetrottrar.... Henrick är i Thailand, Patrick i Söderbärke och Robert i Arboga, ja de senare i Sverige förståss men far runt gör dom i alla fall!! Ha nu en fin vecka!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar