tisdag 11 mars 2014

Solen skiner



Hej på er! Måste skriva några rader nu när jag har lunchtid på jobbet. Saknar så att få skriva några rader, har ju inte än fått mitt jäkla tangentbord till min kaffedator!!!!

Veckorna går fort och i helgen har jag varit hos barnbarnen Julia, Noah, och Elin då förädrarna har jobbat. Så roligt att vara där och få pyssla lite med barnbarnen.
För ett par veckor sedan så hade jag lite magont, blev hemma från jobbet några dagar då jag var helt slut både i kropp och själ.
Men fredagseftermiddagen var jag pigg igen och hade ju min lediga dag så jag åkte en vända till äldstesonen för att kolla läget. När Noah såg mig komma var hans första kommentar " Men farmor, kommer du här o skvätter bakterier på oss" ha ha ha...ja den killen han kan han med sina uttryck.
Ja en vända i helgen blev det till Norberg också där Nelly och Nova var hemma från skolan med feber, köpte några tidningar åt dom så dom hade något att roa sig med , som tur var så var dom också pigga på några dagar....
Idag skiner solen från en nästan klarblå himmel och det är skönt att våren nu kommit, jag känner att det rycker i "städabalkongen" nerven, oj va jag längtar till jag får plantera mina blommor och bara njuta!!

Ja det var en liten uppdatering av läget just nu....hoppas mitt tangentbord kommer snart så jag kan blogga hemifrån. Ha en fin och solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar