söndag 3 december 2023

Trevlig Advent!!


 

Ååååh ... nu skulle jag hellre vara här på marknaden i Palm Springs, tillsammans med killarna o @soapbymoltazdesign!!!  Ja visst var det varmt, upp emot 40 grader ibland, men hellre det än här hemma nu som termometern visar över minus 10 grader, snö och isande vindar!!!!  Ja visst är det vackert med snö. men jag gillar inte kylan och vinden!! Ja ja jag kan ju inte göra så mycket åt det och idag är det Första Advent!  Jag har satt upp lite julsaker, men jag tänker att dom ska ju snart packas ner igen ha ha ha....
Veckan som gått har det inte hänt så mycket annat än att jag fått cupevärmare i bilen... det som jag skulle ha fixat för flera år sedan är äntligen gjort!! Så skönt det var att komma ut o sätta sig i bilen när den var varm o skön! Igår kom Robert och familjen hit och grattade mig, o jag grattade Jenny som även hon har fyllt år!!! Sååå härligt att träffa dom, för Jenny o Robert har jag inte träffat sen jag kom hem... Jag fick en fantastiskt vacker väska.. dom vet va jag gillar dom, och en flaska glögg och härlig choklad... så jäkla glad jag blev.
Ja ja nu ska jag strax kliva ur sängen... jag har ju en vana sedan jag slutade jobba..... jag gör frukost o tar med mig till sängen, gör det jag behöver på min dator... ja så jäkla nice... det är därför jag aldrig mer kan börja jobba igen ha hahaha.
Ha nu en fin första Advent så hörs vi av!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar