tisdag 20 april 2021

Grattis på födelsedagen Patrick och Noah!!!!!!


 

Hipp hipp hurra.... idag fyller min äldste son Patrick  och mitt yngsta barnbarn Noah år! Ja att de är födda på samma dag beror på att Noahs födelse var planerad. 

Patrick som är trebarnspappa, och den bästa pappan som finns, han gör allt för sina barn och är engagerad i det som barnen gillar.  Som liten var Patrick otroligt envis, och den envisheten sitter fortfarande kvar ha ha,. det var och är ett utmärkande drag för honom... ! Men en godhjärtad son är du i alla fall och du ger glädje till så många. Ditt stora intresse idag är dina tjusiga motorcyklar som du flänger omkring på nu när våren har börjat , men som vanligt så är jag ju den här hönsmamman som oroar mig då du är ute och åker....

Och du Noah, en goare och klokare kille det får man verkligen leta efter, du är lika godhjärtad som din far och du bryr dig verkligen om alla runt omkring dig, och du ringer ofta till mig, och bara frågar hur jag mår...det är väl omtanke det.!!!

Ja jag skulle kunna skriva otroligt mycket om er båda men jag skulle då bli alldeles för långrandig så därför så vill jag bara önska er en underbar födelsedag, och ja jag kommer förbi i morgon trots att jag firade er igår!!!!

Om som vanligt så säger jag.... Om ni inte visste det.. så älskar jag er av hela mitt hjärta!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar