lördag 17 oktober 2020

Hösten är här!!!!


 


Så där... nu har hösten kommit till Avesta! Visst är det vackert med alla dessa färger som sprakar! Luften är klar och frisk, ja jag gillar hösten. Tror att det beror på att jag fyller år då.... närmare bestämt fyllde jag år i går!!! 

Ja det var ju ingen "vanlig" födelsedag som det brukar vara, för annars har jag hela lägenheten full av barn och barnbarn, vänner osv.... men nu i dessa tider är ju inget som vanligt!!!

Men uppvaktad blev jag kan jag lova dig!!! Så många hälsningar och telefonsamtal som aldrig förr, och samtidigt så får jag paket att öppna också.... ja min fina sonhustru Jenny ringde på kvällen innan med paket som hon lämnade och igår så ringer barnbarnet Elin på med ännu mera presenter.... ja va säger man..... !?? 

Så lycklig och glad jag är att jag har alla fina människor omkring mig, jag brukar säga att jag är rikast i hela världen..... och när då Noah frågade för nåt år sedan , om jag hade mycket pengar,... så blev han häpen då jag svarade att "jag är rikast i världen då jag har er alla"... haha han tyckte det lät konstigt

Nu önskar jag dig en härlig helg, själv ska jag strax ut o promenera en stund, det har blivit nästan ett "måste" att gå ut en stund varje dag... och det är jag tacksam över!!!

Ha de gott nu så ses o hörs vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar