torsdag 28 januari 2016

Det är dryg men jäkligt roligt att vara pensionär!!!!


Ja nu har en vecka gått igen och det är torsdag. Helgen blev lugn för mig men på söndagen var jag med när tjejerna brottades i Västerås!! Så himla roligt det är att se dessa härliga tjejer som är så duktiga.
Måndag var det jobb igen och på tisdagen var jag i Norberg på HVB hemmet. Så himla roligt jag tycker det är... en av pojkarna visade mig locket på tvättmedelsburken där hade "någon" skrivit mitt namn och ett stort hjärta under.... visst blir man glad!!!!
Onsdag hämtade Noah på dagis och sen till skolan med Elin som skulle ha terminsamtal med läraren. Föräldrarna jobbade och självklart så ställde jag upp... Elin fick så mycket beröm, men det förstod jag väl hon är ju en sån härlig tjej!!

Idag hämtade jag bilen på verkstad och fick ny spolarpump...
I morgon blir jag barnvakt några timmar när Åhlberg/Eriksson ska ut på galej! Sandra ska på afterwork med jobbet och Patrick åker med de andra brottarledarna till Falkenberg för att vara med på Brottningsgalan!!!
Lördag jobbar jag i Norberg igen.......och på söndag vilar jag!!!

Ha ha ja du ser ju att det är verkligen inte lätt att vara pensionär...men fasiken va kul jag har!!!!! Ha en trevlig helg...det ska jag ha!!!!!

1 kommentar:

  1. Att vara pensionär betyder ju att man gör bara sånt man vill och tycker är kul och det verkar du att göra. Kram

    SvaraRadera