måndag 20 april 2015

Grattis älskade killarna Patrick och Noah!!



Grattis grattis min största och minsta "pojke! Idag fyller ni år och jag fattar fortfarande inte att tiden gått så fort!! Patrick min äldsteson, inte länge sen jag tyckte att du föddes men det har ju för fasiken gått hela 47 år!!! Du som är pappa till tre av mina fem barnbarn, sambo till Alex och just nu i färd med att välja bana mitt i livet. Just nu jobbar du med ungdomar och jag tror faktiskt att det passar dig mycket bra!? Men fortsättningen vet vi ju inget om ännu, du har inte riktigt bestämt dig! Men hur som helst så är du en underbar pappa till dina barn, du är så otroligt kärleksfull trots att du ibland "sliter ditt hår" när tonårsdottern visar sina tonårsfasoner!! Du är mycket omtyckt av människorna som finns runt omkring dig, och du är otroligt duktig på allt du ger dig in i, du har ju själv byggt om hela farmors o farfars hus för några år sen och byggt poolen så ni har något att njuta av på sommaren, ja du ska veta hur stolt jag är över dig!!!

Och så har vi dig Noah, som i morgon fyller hela 5 år!! Du har precis börjat brottas som Elin och dina kusiner, och du skulle ta ett nacksving på mig sa du när jag frågade hur det gick på brottningen!! Du din lilla rackare som har svar på allt, har ett minne som få, och som är så kärleksfull mot oss alla! Du brukar säga åt mig att jag ska köra försiktigt när jag åker hemifrån er.... och alltid ska du stå i fönstret och vinka åt mig! Något som jag alltid kommer att minnas är när din pappa berättade att när ni var ute på gården och jag kom körande i min bil så ropade du" Akta er för nu kommer röda Skodan" ha ha ha.... ja du kan du och jag skrattar gott åt dina uttryck!!

Nu så fyller ni ju år i morgon , men kalaset blir först nästa helg och då jäklar kommer hela släkten för att fira er!! Och till slut så måste jag ju säga att  .. Om ni inte redan vet det... så älskar jag er stjärnstopp!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar