fredag 9 januari 2015

Nytt år och trassel med internet!!!





God fortsättning på 2015! Jag har haft så mycket trassel med mitt internet, och har fortfarande. Har varit i kontakt med Telenor vid flera tillfällen men det tycks inte lösa sig alls. Jag är riktigt arg nu men får försöka stilla mig ......därför har jag inte heller kunnat skriva några inlägg på flera dagar!
Nyårsafton är över och nu väntar jag bara på trettondagshelgen då det blir en dag ledig igen!!
Årets sista dag firade jag med goda vänner och det var en underbart trevlig kväll med många nya människor som jag träffade, och det är ju alltid roligt!! Har inte haft många önskningar inför 2015 annat än att jag ska få ha min fina familj runt omkring mig som jag fått under föregående år!! Det viktigaste är ju i alla fall att vi alla får vara tillsammans!! Det är faktiskt den enda önskan som jag har!!!!

Snön har regnat bort och nu ser det ut som om det är vår igen, trots att det är kallt ute. I morgon ska jag och en vän gå ut och se på crusing här i stan vilket är återkommande varje år!!
Önskar dig nu en god fortsättning på det nya året och hoppas att det blir bra för oss alla!!!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar