tisdag 31 juli 2012

CCW och Pridefestival!!!




En hel vecka har gått sedan jag gjorde mitt senaste inlägg. Ja, tiden går fort när man har roligt....och roligt har jag haft! Har varit tillsammans med tre av mina fem underbara barnbarn...den yngste sonens barn är nu hos sin mormor, så de slipper vara på dagis o fritids när föräldrarna börjat jobba igen. Äldstesonen har semester i två veckor men behövde ändock barnvakt då Alexandra jobbade o han skulle fixa grejer till poolen som gått sönder. Jag och barnbarnens mormor Bettan, var där och såg "efter" dem några timmar i måndags. Samtidigt så bestämde mormor o jag att åka på Pridefestivalen i Stockholm över helgen...något jag längtat efter sedan jag var där för fyra år sedan!!! En av de bästa uppleverser jag varit med om! ! (för utom då jag fick mina barn o barnbarn!!) Då gick jag med i paraden för "Stolta föräldrar"!!! Nu har vi beställt hotell och tågbiljett och på lördag ska vi dra iväg!!!!! Så underbart det ska bli!!! Det är bara att plocka fram den gamla bandarollen igen.....



Ikväll har jag nästan nyss kommit hem efter att ha varit med goda vänner till Rättvik på CCW (Classic Car week). Så trevligt vi har haft, vi har verkligen njutit av dagen tillsammans!!


Kvällen är nu sen och det är dags att slå igen mina bruna inför morgondagen....tre sovmorgnar väntar tills det är dags att kliva på morgontåget till Stockholm!!! Återkommer efter Pridefestivalen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar