lördag 16 april 2011

Vilken underbar dag!!!! Nu har verkligen våren kommit till Avesta "på riktigt". Solen skiner och luften är ljum.....kan det bli bättre!?

Har haft så fint främmande idag av Fam. Höglund och de små prinsessorna Nelly och Nova. De hade varit och grattat kusin Noah som fyller år på onsdag, men grattningen blev idag då töserna är hos mormor just den dagen.

Det hade varit shopping och självklart så var mamma Jenny tvungen att hämta upp kassarna med kläder och skor så de fick mannekänga för farmor!

Påskäggen hade jag gjort i ordning så de skulle kunna ta hem, även om det är några dagar till påsk. Jag åker nämnligen till Göteborg och hälsar på Henke o Tore då så vi hinner inte träffas. Tänkte bjuda familjerna på en försenad påsklunch en annan helg. Det har ju blivit tradition att vi ska ses på påsken men i år åker jag bort!

Nu när disken är avklarad och alla klubbor och papper borttorkade så sätter jag mig ner och bara njuter.......finns det någon som kan ha det så bra som jag!!!????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar