söndag 27 september 2009

Sköna Söndag!!

Ja så var även denna helg tillända. Jag har städat balkongen idag. Massor med skrot som blev kvar då Patrick lade in nytt golv till mig för nån vecka sedan. Har emballerat allt i säckar och nu väntar jag bara på att Patrick ska hjälpa mig att frakta detta till sopstationen. Tog en skön promenad till Patrick och barnen för att hämta min cykel som varit kvar där sedan kvällen Alexandra fyllde år!!!! Fick pussa på Julia och Elin lite innan de skulle åka till kusinerna i Norberg en stund. Jag saknar barnen så förskräckligt då det nästan gått en vecka innan jag såg dem sist. Vi planerar nu för sovkvällar här hos mig, Julia först, som är äldst, sen kommer Elin och sen Nelly o Nova. Då jag frågade Nelly en gång om hon ville sova här, svarade hon inte mer än "Njaa"!!! Hon hade senare sagt till pappa Robert " Farmor har ju så stökigt hemma så man ser ju inte sängen"!! Det var faktiskt så att det var mitt i flytten och efter det har jag ju faktiskt städat av sängen..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar