lördag 29 augusti 2009

God morgon!!!!

Ja så var det söndagmorgon igen då...och som vanligt vaknar jag tidigt då jag är ledig!!! Varför?? Jag behöver ju sova...tror jag i alla fall!!! Men jag kanske har blivit så gammal nu så jag behöver mindre sömn?..eller?? Ja hur som helst så är jag nu uppe och ska försöka komma mig ut för att hanla present till min kära sonhustru Alexandra som fyller 35 år på onsdag. Törs inte skriva här vad det blir, ifall hon läser min blogg....
Skolan har börjat nu för de äldsta barnbarnen, Julia o Elin. Alexandra är med första veckan nu, då "fröknarna" måste "läras upp" då det gäller Elins diabetes. Men jag pratade med Elin igår, och hon är salig att få börja första klass i skolan! Julia är mera "van" har nu gått några år, men även hon tycker det är kul att komma tillbaka till klasskompisarna. Lilla älskade Nelly o Nova har börjat på dagis igen efter semestern, men råkade förståss ut för förkylning i veckan så pappa Robert har varit hemma med dem. Nu är även Jenny sjuk! Fy sjutton men så här är det ju varje år då skolorna börjar efter semstrarna. Alla pratar om svininfluensan, jag är så trött på allt detta, och rädd förståss.... inte för influensan utan för vaccinet, ska man spruta in detta i små barnkroppar....vi vet ju inte alls vad som är i vaccinet.... Jag ska då inte ta nån spruta, tror på att kroppen klarar av sina sjukdomar själv.... hoppas mina barn tycker detsamma!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar