Hej och trevlig Midsommardag!!! igår var det ju Midsommarafton och som vanligt så var vi, gänget, i Norberg och firade tillsammans. 10 stycken blev vi och det blev god mat, gott vin och massor med skratt! Det är så roligt att träffa alla och ofta så har vi lite roliga lekar för oss och mycket musikfrågor och mycket annat tok!!
Veckan som kommer är helt fullbokad, jag har ju sovit över hos kompisen Kerstin inatt och där har jag hjälpt henne att sätta ut annons om att sälja sin soffa haha.... och vips så fort annonsen kom ut så var den såld, så nu i veckan ska jag hämta henne och vi ska ut o leta en ny soffa som hon vill ha.!
Sen är det bilen som ska in på verkstad då avgasröret har lossnat, sen blir det lite besök och träning,,, ja du ser att vecka blir fulllbokad!!
Ja det var lite kort info hur min Midsommar har varit och hur min vecka kommer att se ut! Så ha det så bra nu så hörs vi igen!!
PS... jag var bara tvungen att lägga upp den här bilden då jag tycker den var så rolig...så nu kan man ju svära utan att något tar illa upp !!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar