torsdag 17 oktober 2024

Tack för all uppvaktning!


 Hej å hå... igår fyllde jag år! Så jäkla uppvaktad jag blev, trots att jag inte fyller jämt! Kompisar kom hit med presenter, barnbarn med killar, telefonsamtal och Facetime från Kalifornien, massa uppvakning på FB, ja jag vet inte allt!! Och jag som inte önskat mig något,,,,

Ja så jäkla tacksam jag är för allt.... men INTE för det som hände på morgonen!!! Gissa va jag gjorde... Jo jag fastnade med foten i en sladd och föll handlöst baklänges, slog mig så illa så jag hade svårt att njuta av födelsedagskalaset, ja ja men det finns dom som har det värre... så tänker jag alltid, men får nog dras med det här i några dagar nu ! Fattar inte meningen .. på Födelsedagen, av alla dagar i veckan haha haha..!!

Minnen från 1 år tillbaka kommer när jag kollar på foton, det var då jag var hos sonen i Kalifornien och firade min födelsedag, så otroligt många minnen över allt jag fick uppleva under den månaden jag var där! Nu längtar jag dit igen... men nästa år så....

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar