lördag 21 september 2024

Paradiset!


 Nu är jag hemma igen efter några underbara dagar i Kråks stuga på  Orust!! Jag åkte med en riktig    "gammal" kompis sen ca 37 år tillbaka!!   Vi har jobbat ihop i många år inom psykiatrin och har haft mycket roligt tillsammans! Länge har vi pratat om att vi skulle åka tillsammans till stugan och nu först blev det av. Och vilken jäkla tur att det blev just denna veckan med fantastiskt väder varenda dag!! Kunde ju inte ha valt bättre tillfälle. 

Vi har grejat lite på tomten och i det vackra växthuset, för varken hon eller jag kan bara sitta stilla, och för oss båda är det avkoppling att fixa o göra snyggt ! 

Sen har vi ju naturligtvis ätit gott och druckit gott vin på kvällarna, ja är det riktig semester så är det ju, eller hu? 

Så roligt i alla fall att prata och skratta och även gråta till gamla minnen som vi tillsammans har upplevt, Så nu vill vi ju dit snart igen...

Få se hur det blir framöver, det bästa och skönaste, tycker jag är att vara där på vår och sommaren! Och nu får jag se om killarna från öknen i Kalifornien kommer hem till jul, ja jag hoppas för jag längtar så jäkla mycket efter att träffa dom igen, och då blir det iaf en resa ner till Paradiset igen!!

Ha nu en fin vecka så hörs vi !!

                                                                                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar