lördag 23 december 2023

GOD JUL!!!!

Hå hå... nu är det dan  före dopparedan!!!! Var tar tiden vägen....?? Nu har jag varit hemma i fem veckor efter min underbara resa till killarna i Kalifornien.... och inte sjutton har jag kunnat smälta än vad jag varit med om...! Ja ja det kommer väl !!

Så åter tillbaka till nuet, där snön faller nå så in åt helsike... bilarna översnöade, gatorna fulla med snö och under snön ligger isen då det är livsfarligt att gå... Nej nu ska jag inte vara så pessimistisk... jag ska vara glad över att det är Julafton i morgon..

Julafton ska jag fira tillsammans med äldstesonen Patrick och hans barn och så kommer även mitt X och hans fru Lisa att vara med... ska bli jättekul att träffas för nu var det ett tag sedan.

Ja du vet ju att jag tidigare berättat att vi är så goda vänner min f.d. man och hans underbara fru och det är ju även en sån glädje för barnen, även om dom är vuxna nu, att mamma och pappa kan sed och ha trevligt tillsammans,, det är verkligen en ynnerst!!

Ha nu en riktigt GOD JUL så hörs vi av igen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar