söndag 8 oktober 2023

Nu är det dax!!!!!


 Ja då så var det dax!!! Väskan är packad och allt inhandlat, nu är det bara att åka!! Idag blir jag skjutsad till Uppsala av ett av mina barnbarn och hennes kille, för att övernatta,,,,, ja sova blir det väl inget av... tills jag blir skjutsad av vännerna Eva o Mats till Arlanda!! Kl. 7.55 lyfter planet!!!! Först Heathrow, sen Dallas och tisdag landar jag i Palm Springs där killarna möter mig!! Tjoho va roligt det ska bli att få träffas och få uppleva massor av saker som vi ska göra. Det blir många marknader som vi ska vara på med @soapbymoltazdesign,  och det ska bli roligt att vara med på . sen blir det Halloween, Pride och lite annat... ja du förstår väl att jag ser fram emot min resa....

Ja då vet du lite hur det ser ut för mig den närmsta månaden, för jag blir borta i 4 veckor ,,, ska försöka hinna med att skriva lite på bloggen här .. om jag nu hinner !! Ha de så gott så hörs vi av framöver!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar