måndag 3 oktober 2022

Hemma igen!


 Så där ja... nu är jag hemma igen, ja sedan en hel vecka...! Ja vädret blev lite annorlunda där nere på Västkusten, regn o blåst och då går det ju inte heller att vara ute i trädgården. Fixade iaf det som behövde göras inomhus och det jag kunde i trädgården. 

Växthuset var fullt med vindruvor.... tänkte först att jag skulle göra juice av dem o tog fram juicepressen... men se det gick inte så bra, kom nästan ingen ur den... så det blev till att äta druvorna istället!!

Ja nu har det ju inte varit så himla fint väder här hemma heller, väldigt växlande, ena minuten sol och nästa massor med regn. Jag har i alla fall kunnat ta mig ut mellan skurarna för en promenad,, vilket är skönt. Däremellan har jag sytt upp gardiner, tvättat fönster och gjort höstfint på min balkong...

Ja då vet du hur min vecka har sett ut! Jag hoppas du haft det bra och nu får vi njuta lite av de vackra färgerna som hösten ger oss!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar