lördag 17 september 2022

En trevlig helt tillsammans med mina underbara vänner!!!!!


 Hej igen... nu är det lördag och jag har kommit hem från mina underbara vänner i Norberg. Igår träffades vi ett gäng hemma hos Kerstin och Leif... och vilken kväll det blev!! Det är nu länge sedan vi träffades allesammans pga corona men igår var det dax!! Sååå roligt att träffas tillsammans igen, och det var mycket prat och skratt, god mat och dricka.... jag blev ju kvar fram till idag,.. och på förmiddagen satt Kerstin och jag och kollade igenom flera album där vi såg foton från våra resor tillsammans som vi gjorde då jag var gift en gång i tiden ha ha.... mycket minnen kom upp och det var helt underbart att titta tillbaka på allt roligt vi haft tillsammans... 

Men nu är jag  hemma sedan i eftermiddags, har pratat länge med en vän som bor utomlands och som inte mår så bra just nu.. och det tog lite av min energi faktiskt... men självklart så ställer man upp för sina vänner!1

Nu börjar kvällen bli sen och jag skall strax gå o lägga mig, kolla lite på Netflix och sen sova !!

Ville bara göra en liten uppdatering och önska dig en härlig vecka.. för det ska jag ha.. tänker nämligen åka ner till Paradiset, Orust alltså.. i veckan!! Ha de så gott nu så hörs vi igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar