lördag 21 maj 2022

Grattis på födelsedagen Robert!!!!!!


 


Hipp hipp hurra.. idag är det ingen vanlig dag.. nej det är Roberts födelsedag!!! Min yngst son fyller ju år idag och nåt firande blir det ju inte eftersom du är i Varberg på Brottnings SM... ja du är ju en av dessa fina ledare i NBK! Vi får väl fira dig när du kommer hem i nästa vecka istället... 

Du min yngste son som är så omtänksam och fin mot alla i din närhet, och du är en fantastisk pappa till mina två barnbarn Nelly och Nova... Glömmer aldrig när du blev pappa för första gången, När jag kom och såg på Nelly som nyfödd var det som om jag såg dig igen, så otroligt lika ni var, ja förstås du var ju mycket mindre än henne då du föddes!!!

Ja jag tänker inte bli så långrandig nu utan vill bara säga grattis på din dag och säga hur viktig du är för oss alla och om du inte visste det redan... så älskar jag dig ända upp till månen... (/Nellys uttryck när hon var liten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar