måndag 14 februari 2022

Trevlig Alla Hjärtans Dag !


 Hej!! Vill önska dig en fin Alla Hjärtans Dag ! 

Idag snöar det här hos mig i Avesta, fy sjutton jag som trodde att NU .. äntligen är våren på väg.. ja ja jag vet att jag inte ska vara så negativ, men va sjutton jag bara längtar o längtar!

Strax ska jag åka runt med några Alla Hjärtans dags askar, brukar alltid köpa till barn och barnbarn och samtidigt blir det en blombukett till Robert o Jenny som har bröllopsdag idag!!!

Annars så ser det ut som vanligt här hemma, ganska tråkigt att inte jobba, dagarna blir ibland väldigt långa, och nu när jag äntligen har gjort alla album till barnen så har jag inget där bland fotona att göra längre ha ha ha... men jag är glad att jag äntligen fixat detta!!

Hur som nu önskar jag dig en härlig dag och så ser vi fram emot att snart kommer våren!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar