torsdag 27 januari 2022

Carpe Diem...



 Hej o Hå.. ja nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen... vet inte var tiden tar vägen...(som jag alltid säger ha ha) Dagarna försvinner i ett nafs, man vaknar på morgonen.. och vips så är det kväller igen...

Jag kan ju inte berätta nåt speciellt som hänt, annat än att det känns ganska trist att det ser ut som det gör med denna förbaskade covid. Nu är ju smittan så hög så man träffar inte en enda människa inomhus. Det blir promenader om dagarna, och sen har jag kommit igång..igen... med att försöka fixa i ordning alla album som jag gör till sönerna, ett jäkla pysslande må jag säga... 
Jag har säker över tusen foton i min kista som jag håller på att sortera och klistra in... ja ja det får väl ta den tid det tar.. 

Ja det var väl inte så mycket som händer utan dagarna går och jag längtar så till våren ska komma....
men till dess så får jag göra som bilden ovan... Fånga Dagen!!

Ha de så gott nu så hörs vi framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar