söndag 21 februari 2021

Uppvaktning på Alla Hjärtans dag!!!


 

Nu är Alla hjärtans dagen firad..... och gissa om jag fick presenter från barn och barnbarn!!!!! Jag åkte ju iväg till barnen med presenter och jag gick faktiskt in hos yngstesonen..... med munskydd och på långt avstånd fikade vi då sonhustrun hade köpt semlor!!! 

Det är faktiskt första gången jag har varit inne där på länge.... ja du vet jag är ju väldigt försiktig nu i dessa coronatider. Men det var så härligt att få sitta inne där och prata och fika..!! Ja och present fick jag också... ha ha

Sen när jag kommit hem så ringde det på dörren och utanför stod äldsta barnbarnet Julia med en stor blombukett och choklad! Vi träffas i trappen vi då hon jobbar med småbarn på dagis, 

Sen ringde det på dörren igen.... då var det Elin och Måns som stod där med färska bär, glass och choklad Ja det var en härlig dag trots att jag bara träffar barnbarnen i trappen, i alla fall de två äldsta!!!

Idag har jag varit ute och promenerat i regnet, ja det var skönt ändå , och nu ser jag bara fram emot att våren ska komma och att det ska gå att träffa mina nära och kära på ett annat sätt!!!

Så det gäller att hålla i och hålla ut som dom säger.... så kommer det ljusare tider!!

Sköt om dig och var rädd om dig så hörs vi senare!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar