söndag 10 januari 2021

Snö, snö och åter snö!!


 Hej och hå!!! Jäklar vilket snöoväder vi har fått här hemma !! Snön har vräkt ner i natt och det blir jobbigt idag att pulsa i snön när jag ska ta min dagliga promenad!

Ja det börjar nästan bli så att jag "Måste" ut varje dag nu, har blivit en mycket god vana för mig så här i dessa coronatider!!

Annars är det väl ganska så tråkigt, ja jag tjatar ju om det varje gång, men allvarligt.... det här att inte få träffa barn och barnbarn, det tycker jag är det värsta! Men som tur är så finns det Facetime!! Tack för det!!! 

Noah ringer nästan varje dag, Nelly, Nova, Elin och Julia ringer inte varje dag men nästan..... ja jag är så jäkla stolt över dessa underbara barnbarn och undrar ibland över vad jag har gjort för att få dessa underbart omtänksamma barn och deras familjer....ja nåt måsta jag väl ha gjort .. ha ha ha!!!

De finns de som har det mycket jobbigare än jag har det så tänker jag jämt, jag har ben att gå med, bil att köra när jag vill , dator och telefon....och min underbara familj... !!!

Ja nu ska jag sluta tjata om allt det här... få se om bilden ovan förstoras upp något, annars får du väl kolla den ändå...

Jag tycker Blogger har blivit så annorlunda på senare tid, mycket krångligare i alla fall för mig.... svårt att få en bild från albumet, få den på mitten osv... ja jag ska inte gnälla om det heller...

Sköt om dig nu så hörs vi igen... och var rädd om dig!!!!





2 kommentarer:

  1. Jag har också problem med mina bilder. Det är så irriterande. Snö har vi faktiskt också i Skåne nu. I morse var jag tvungen att skotta ingången för att komma fram till postlådan. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag fattar inte hur det har blivit.... . undrar varför dom krånglat till det för oss ha ha... ha de så gott i snön nu!! kram

      Radera