lördag 28 september 2019

LIten Orust tripp!!!!!!




Hej igen!! Ja jag tänkte jag skulle bli lite effektivare här på bloggen!!! Jag har ju slarvat ett tag, men nu är jag på G igen!!!

Sitter här på lördagskvällen och är full av förväntan, åker en sväng till Orust i morrn för att överraska svärsonen Scott som fyller år i morrn!! Han vet inte att jag kommer för det är en hemlis mellan Henrick och mig!!!! Ha ha ha... jag vill se hans min när jag kommer.....

Det blir hummer som vi ska äta i morrn, det enda han önskar sig i present, men jag har köpt lite mer som han ska få av mig....

Blir bara där några dagar då jag ska hem o jobba igen på torsdagen och sen dröjer det ju inte länge förrens vi drar iväg till Los Angeles!! Åh va jag längtar!!!

Scotts mamma och syster håller på förbereder för fullt vad vi ska göra då vi kommer.... och jag är glad bara att få komma dit jag.....

Så nu är det tidig kväll som gäller då jag ska köra alla 43 milen i morrn.....

Hjärtat du ser här ovan är då jag satt en lapp på ett sår jag fick på armen, och när jag tar av lappen.... så var där ett hjärta!!!!! Visst är det underbart!!

Önskar dig en härlig hösthelg nu.... för nu så har hösten kommit!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar